Гарантія та повернення


Гарантія та сервісне обслуговування

На наші товари в інтернет-магазині «Inlet» надається гарантія, яка підтверджує відсутність заводських дефектів і шлюбу товару. Період гарантії становить від 2-тижнів до 36-ти місяців з моменту покупки і залежить від політики обслуговування виробником. Для кожного товару на сторінці вказується період гарантійних зобов'язань. Кожен з них комплектується гарантійним талоном від виробника чи гарантійним талоном від магазину «Inlet», що і є підтверджуючим документом для виконання зобов'язань.

Під час отримання товару переконайтеся в комплектності згідно його специфікації в опис або керівництві з експлуатації та відсутність дефектів.

Обслуговуванням гарантійних випадків займаються сервісні центри (СЦ), які визначають виробники. Адреса СЦ можна знайти в гарантійному талоні або уточнивши адресу у оператора. У разі проблем слід звернутися в місце продажу вироби.

Важливо на весь період гарантійного терміну обов'язково зберігати гарантійний талон.


Повернення товару

Згідно із законодавством України, на придбаний товар поширюється стаття «Закон про захист прав споживача» і ви маєте право повернути або обміняти його протягом 14 днів з моменту покупки.

Для цього необхідно:

  • Товар не був у вживання (не використовувалася), немає слідів подряпин, відколів, потертостей, конструкція не піддавалася змінам.
  • Упаковка товару була не порушена, і комплектація є незмінною.
  • Збережені всі гарантійні маркування, наклейки, ярлики і бирки.
  • У разі непрацездатності товару, обмін та повернення відбувається тільки після укладення сервісним центром експертизи, про те, що умови експлуатації порушені не були.
  • Обмін і повернення товару здійснюється за рахунок покупця, в тому числі і оплата транспортних послуг на перевезення з іншого міста.
  • У разі збереження всіх пакувальних матеріалів, збереження товарного вигляду, необхідних документів, що підтверджують факт купівлі, надається можливість його обміняти або повернути гроші.


Виробничий брак

У разі виходу вироби з ладу з вини виробника, який був куплений у нас, і не може ним бути відремонтований ми його обміняємо на аналогічний або повернемо його вартість дорівнює на момент укладення купівлі-продажу.

Для цього необхідно надати:

  • Товар в повній комплектації.
  • Гарантійний талон.
  • Документ підтверджує оплату.
  • Висновок сервісного центру з відміткою про виробничому нестачі.